mors dag!

Igår var en seg dag, jag fotade i stallet och åkte till landet. sov i tre timmar innan vi åkte hem. känner mig så jävla fräsch idag! såg gp:n i speedway igår, gick ganska bra för sverige. tredje plats med antonio lindbäck. våran förrädare i laget ;) däremot gick det skit för scott nichols som kör för vargarna. drog in 0 poäng under alla sina heat. perfa!

har suttit o kollat kläder på nelly.com, gud va vackra kläder det finns!
Mirror Fabbe Skirt SEK 299, Rut m.fl. - NELLY.COM Fashion Ghost SEK 249, Avanna - NELLY.COM
kjolen: 299:-                                      Linnet: 249:-

För övrigt så är det mors dag idag. grattis alla mammor.
men framför allt, grattis min mamma . älskar dig mest
dfh
<3

här langar jag några bilder jag tog igår från tävlingarna
min kamera ville dock inte som jag ville
stdryh
visst är han duktig , min älskling hoppade hela banan o slängde inte av ida
bra jobbat kari bby, längtar tills jag får sitta på din rygg igen<3

rdydgh
den första är så vacker ! och det var fullt med fjordingar på banan.
bland dom få bra bilder jag lyckades få. köp ett nytt objektiv till mig ?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0