skeppohoj

Var ett tag sen jag skrev nu. men igår var jag på flumms fest. bra till en början o balla ur totalt mot slutet. sen drog jag till donken med jossan och hennes polare. slutade med att jag tog bussen hem. cyklade för första gången på två månader igår. yeey me !
idag blir det att chilla med becca , i morgon vettefan vad som händer.

snart slutar jag skolan o de e jag glad över. skönt med sommarlov fast det känns som det är höst redan nu. ge mig värme ?! jag kanske kommer få ersättning på min stulna kamera, snuten från motala ringde. känns som att snuten gör nått bra i alla fall.

nu ska jag o becca göra kaffe och dra till ektorp. cya!

btw, langar en bild på min skönhets bebis som jag älskar massor. ska sno henne från becca nån dag!
bästa kissemissen
bawkus som bebis
sötaste misssee
bawkus som äldre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0