Regniga tisdagar och högersmärta

jag har blivit sämst på att uppdatera jag vet, men det är ju ändå ingen som läser eller kommenterar.
känner mig schizo. men i alla fall. var på speedway igår. satt från kl 6 till 9 o fick se 5 heat. det regnade största delen av kvällen. jag hade tur o blev inte blöt, första gången. fan va duktig jag är på att hålla koll på paraplyt!

I måndags åkte gipset av, och det var en ren befrielse. det var så jävla skönt att få iskallt vatten på foten, aldrig varit så lycklig. Senare samma dag så satte jag in min nya kompis i armen, p-stav. obehagligt? svar ja! ont? ännu mer ja!

haha helt fuckad på högersidan. i morgon ska jag till åklagaren, hoppas på att dom kan va lite snälla i alla fall. Jag tror jag börjar bli sjuk för jag däcka förut och sov en halvtimma. känns som jag har feber o börjar bli paranoid. får för mig att det är någon i lägenheten o kan inte duscha utan att vara orolig. blir nog bättre i guess.

I morgon behöver jag inte gå på engelskan för hon har kort sagt satt betygen o på fredag så sätts dom ordentligt så nästa vecka blir chill. har avslutning på fredag nästa vecka och avslutningsfest på onsdagen. sjukt nöjd med min klänning som jag köpt.

Till sommaren ska jag införskaffa mig nya skor, kläder och även nytt löshår. nice huh? i helgen blir det nog att fotta på nfk, ponnyhoppning. ska även börja leta foderhäst till efter sommaren. känns skönt att komma över ridskolan även fast jag helst skulle vilja se kari som min egen!
fotenddd
foten vs armen
jag orkar inte ta nya egobilder =)

Kommentarer
Postat av: nemo

wonderful med gipset :]

p-stavar är läskiga T_T

2009-06-04 @ 06:38:44
URL: http://fascinatingamnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0