hat

jag är hatisk
mot allt

jag vill dö
och mitt knä har ett eget liv

min enda ljuspunkt är anki
som räddar mig i morgon
tsm me bawkus

snälla , kan nt pulsen sluta dunka i benet
bryter ihop snart.

det är mitt fel att jag bröt foten
enligt mormor

jag har the sims 3
men det suger lite

jag kan inte sova
för jag är rädd för ensamheten
rädd för att nått ska hända
så nu vet ni varför jag kommer bo
hemma tills jag dör

jag hatar midsommar
och jag hatar affärsmiddagar
ytliga snobbar från finspång oh örebro
är överskattade

jag har ont i ryggen
det här tangentbordet är cp
jag är cp.
jag är fet

jag är patetisk mhhm
jag saknar förra sommaren

saknar folket, speciellt tim
jag vill ha tillbaka det liv
jag en gång hade,
det som var perfekt

nu ska jag sitta här i min ensamhet, bli ännu fetare och klaga på allt
c y a

Kommentarer
Postat av: Kusse

:( <33333333333333333

2009-06-19 @ 20:37:26
Postat av: nemo

hunnibunni >:

ses när jag kommer hem från spanien? <3

kan lära dig sims 3 8D

det är awesome ^^,

saknardig bryden<333

ily.<3

2009-06-19 @ 21:39:46
URL: http://fascinatingamnesia.blogg.se/
Postat av: Miranda

du är inte fet

inte patetisk

inte ett dugg

ja

du verkar ha ljugit lite

och du får hata allt och alla hur mycket du vill

för mänskligheten suger.



Bara för du är bäst sweetestLizz<3

2009-06-21 @ 17:49:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0