sugar baby, sugar

Igår var jag och bawkus hos alex och rökte vattenpipa . det var sot som fan. sen missa vi sista spårvagnen och fick gå till klocket, TJOHO!

idag åkte vi till landet, och har badat, fotat, solat och badat ännu en gång. sen kom regnet men det gjorde inget. så nu sitter vi här och ska snart hem till klocket . mysa med kissarna och vänta in i morgon när vi ska till lkpg och kolla runt.

såg dö snygga skor idag på skopunkten, tyvärr kan jag ju nt gå med klack än, kände direkt efter hur min häl gjorde ont. jävla fot ! saknar kari förövrigt.

Sen blev jag och bawkus indragna på ett uppdrag igår. jossan o hennes polare stog vid en pizzeria i klocket och hade låst moppen med kedjelås utan att ha nån nyckel. så vi gick dit med en tång, sen när vi kommer dit så kollar jag på låset. tar en del i varje han o drar lite lätt så gick skiten upp, alltså hade dom inte ens låst den ordentligt. och inte heller försökt öppna moppen. dumbass'es. men fick i alla fal ett gott skratt och en cigg för det, o defenitivt en lång promenad.

Nu ska vi snart till coffe house. uppdaterar med bilder när jag har bra internet. hare

Kommentarer
Postat av: nemo

hahha, det suger att gå till klocket D:

fick göra det mellan kl 12 och 1 på natten engång xD

suxxx!

2009-07-07 @ 11:51:22
URL: http://fascinatingamnesia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0